مراحل نفریت لوپوس و درمان آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مراحل نفریت لوپوس و درمان آن

امروز من به شما برخی از جزئیات مربوط به مراحل نفریت لوپوس و درمان آن را به اشتراک، به امید آن می تواند به شما کمک کند تا بدانند در مورد بیماری شما روشن تر باشد.

نفریت لوپوس را می توان به پنج مرحله بر اساس نمونه برداری از تقسیم

مرحله 1 حداقل گلومرولونفریت مزانژال است که بافت در میکروسکوپ نوری اما با سپرده مزانژال در میکروسکوپ الکترونی طبیعی است. این به منزله حدود 5٪ از موارد از نفریت لوپوس. نارسایی کلیوی در این شکل بسیار نادر است.

مرحله 2 بر یک یافته از مزانژال نفریت لوپوس پرولیفراتیو است. این فرم به طور معمول به طور کامل به درمان با کورتیکواستروئیدها پاسخ می دهد. این به منزله حدود 20٪ از موارد. [2] نارسایی کلیوی در این فرم نادر است.

مرحله 3 نفریت پرولیفراتیو کانونی است و اغلب با موفقیت پاسخ به درمان با دوز بالا کورتیکواستروئیدها. این در حدود 25٪ موارد را تشکیل می. نارسایی کلیوی در این فرم غیر معمول است.

مرحله 4 است منتشر نفریت پرولیفراتیو. این فرم به طور عمده با کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی درمان می شود. در حدود 40٪ موارد را تشکیل می. نارسایی کلیوی در این شکل شایع است.

مرحله 5 نفریت غشایی است و ادم شدید و از دست دادن پروتئین مشخص می شود. این حدود 10 درصد از موارد را تشکیل می. نارسایی کلیوی در این فرم غیر معمول است.

از بالا ما می توانید ببینید که در مرحله 4 مرحله شایعترین که ممکن است به نارسایی کلیه است، بنابراین ما باید با توجه بالا به آن پرداخت. البته، ما باید مراحل دیگر را نادیده بگیرد بیش از حد.

برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری، می توان آنها را توسط روش های طبیعی درمان، اما برای افراد مبتلا به مراحل پیشرفته، آنها را به درخواست کمک از طب میکرو چینی Osmotherapy،an نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتری از درمان، شما می توانید با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین چت.

آیا شما اطلاعات در مورد تشخیص و مراحل نفریت لوپوس می خواهید رو، اگر نه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس مبانی، نفریت لوپوس، مراحل و درمان نفریت لوپوس ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: